giovedì 2 giugno 2011

Zöldséges-fetás kamutbúza saláta

Szöveg nincs. Totálisan el vagyok maradva mindennel, a múlt heti betegség nem egy hetet vett el az életemből.... Na de ez a blog mégiscsak a szívem csücske, szóval egy újabb 20 perces recept:
Zöldséges-fetás kamutbúza saláta  
(vagy köret, de néhány seperc alatt megpirított csirkemell kockával könnyű, nyári egytálétel, sőt, a naffényes Itáliában majonézzel akár első fogásként is működik...ki érti ezt?)
Hozzávalók: 200 g előfőzött kamutbúza, 100 g feta és/vagy 100 g mozzarella, 12 db datolyaparadicsom, két evőkanálnyi taggiai olajbogyó, egy közepes fej fehérhagyma, nagy csokor friss petrezselyemzöld, kapor és korianderlevél, só, frissen őrölt bors, extraszűz olívaolaj, ízlés szerint fehérborecet (és/vagy kb. 2 dl majonéz)
Egy lábasban vizet forraltam.
A paradicsomokat felkarikáztam, a hagymát vékony csíkokra vágtam, a zöldfűszereket felaprítottam, a sajtokat felkockáztam.
A búzát a forrásban lévő vízbe dobtam, sóztam, és puhára főztem (nálam ez 12 percig tartott, de a csomagoláson jelzett főzési időre nem árt figyelni), leszűrtem, átkevertem néhányszor, hogy hűljön egy kicsit, majd összekevertem az összes maradék hozzávalóval. Ember majonézt is tett rá. Egy kevés uborka még elfért volna benne.

Nessun commento: