lunedì 6 giugno 2011

Ricottás-sokborsos tortiglioni

Egy húzósabb második fogás elé.
Nyáron frissen facsart citromlével, télen néhány balzsamkrém-cseppel frissítsük!
Ricottás-sokborsos tortiglioni
Hozzávalók: 320 g tortiglioni, 200 g ricotta, 80 g zsíros tejföl vagy natúr joghurt, 80 g frissen reszelt érlelt pecorino vagy Parmigiano, só, sok-sok feketebors, néhány csepp citromlé vagy balzsamkrém
A ricottát a tejföllel, a sóval, és a sajttal csomómentesre kevertem. A tésztát lobogó, sós vízben kifőztem, "al dente" leszűrtem, összekevertem a ricottás szósszal, tányérokba szedtem, mindegyik tésztakupac tetejére citromlevet csorgattam, bőven borsot tekertem, és azonnal tálaltam. (Petrezselymes citronette-tel meglocsolva, vagy balzsamkrémmel pöttyözve és pirított fenyőmaggal megszórva is finom.)

Nessun commento: