giovedì 11 settembre 2008

Osztottam-szoroztam...

Osztottam-szoroztam, és most, hogy majdnem vége a szezonnak, rájöttem, hogy rengeteg bejegzzéssel el vagyok maradva. Szám szerint kb. negyvennel, ill. talán még többel. Pedig az utóbbi időben igazán nem volt időm azon agyalni, hogy mit főzzek. S hogy a negyven elmaradt ételen kívül milyen furcsa dolgok kerültek az asztalunkra...húha! Tudom, jónéhány étellel ezek közül nem szoktak dicsekedni, no de hát kérem, ez van. Ezt is megettük.

Volt műpiadina spenóttal, tonhallal, salátával töltve...

...egy másik változat főtt sonkával...


...hagymás sült tojás "madárlátta" kolbászvéggel - ahogy annak idején nagyapám készítette...

...szégyen-gyalázat! Ez itt egy BOLTI kész tésztaszósz!...


...műkenyér - vagyis tartós - (igyekeztünk a sajtra és a borra koncentrálni)...

...zöldség 2 személyre szalonnasütéshez...

...anyóshozta krumplis-zöldbabos köret grillezett sajttal...


...jól tessék figyelni, mert nálunk rántott dolgok csak évente 3-4 alkalommal fordulnak elő...

...mindent bele...


...és ittam egy ilyen förtelmet is! Rábeszéltek. Senkinek nem ajánlom! Mint utóbb kiderült: alsó réteg - sűrített tej, középső réteg - kávé, felső réteg - mentaszörppel ízesített tejhab.

Che delizia! :-s...

E horrorisztikus beszámoló és némi rendszerezés után sorra veszem azt "A bizonyos kb. negyvenet".

Türelem receptet terem. :-)

4 commenti:

Gabriella ha detto...

Ez aztán jó összegzés volt!! :-))))
Szégyen, nem szégyen a multkoriban mi is ettünk tésztát bolti szósszal.
Hát ez van. Néha nincs ideje az embernek.....

Gabah ha detto...

:-))) Szerintem nincs is olyan ember, aki ne próbált volna ki legalább 1-2 bolti tésztaszószt életében. Olasz sincs! Máskülönben nem lennének tele a boltok polcai kész szószokkal ;-) Következésképpen megnyugodhatunk :-)Nem tudom viszont, hogy idő kérdése-e a dolog, hiszen egy olívaolajas-fokhagymás-csípőspaprikás spagetti elkészítése kb. 2 perccel több időt vesz igénybe, nem beszélve a "pasta in bianco"-ról! Ki tudja, vajon mitől függ??

Mamma ha detto...

Nahát, most már nekem se lesz lelkiismeretfurásom, ha valami kész dolgot veszek!:-)))
Bár nekem a rendelt pizza is lelki bajokat okoz:-)), de hát nincs rá mindig érkezésem!
Főleg, amióta találtunk a környéken egy olyan futárt, aki egy üveg borral és mini focacciával együtt szállít:-))))
A bor felejthető, a pizza egész jó, a mini bucik pedig isteniek! Hát így indul el az ember a lejtőn:-)), azon a lejtőn, amire nagy nehezen felkapaszkodott!!:-)

Amúgy rém szórakoztató a listád, Gabah:-))

Gabah ha detto...

Na, gyerünk, gyerünk, tessék csak színt vallani! :-) Ugye, hogy azért mindenkinek vannak efféle félrelépései ;-)
Jaj, Mamma, köszönöm! Rém...! Szó szerint rém! :-D A focacciás fiúcskát elküldhenéd erre is néha ;-) Még jó, hogy nálunk, itt a faluban (bocsánat városban) nincs. Még rákattannék itt a gasztobűnözésre :-)