sabato 20 settembre 2008

Fruli DOC - Szétnéztünk

Kóstoltunk gesztenyesört

Találtunk városbéli résztvevőket is.
Az étteremről bővebben a www.daldiaul.com -on a jobb oldali menüben a "L'aghesante"-ra klikkelve olvashatunk.

Un po' di polenta carnica :-)

"Cjarsons" árus. Nekem is el kell készítenem! Eredtileg a romantikus vacsorás VKF-re szántam első fogásként, de az Ember más menüre szavazott.

I'gy néz ki "élőben" a ricotta affumicata, amiről korábban diskuráltunk.

Mindennapi borunkat tőlük vesszük.

Útbaejtettük :-)

Ó, ha lenne egy ilyen szeletelőm...! Meg egy egész San Daniele sonkám...! :-)))

Frico recept egy törlőkendőn. A frico tradícionális őszi-téli friulán eledel. Lassan itt a szezonja. Nemsokàra írok róla. a jól emlékszem, egy recept a Szakácsok könyvében is van.

Latteria di Coderno
Két hete voltunk náluk "sajtgyár" látogatáson. Post félig már kész. Ha egyszer utólérem saját magam, felkerül ez is...okt. vége felé majdnem biztosan.

Sajt, méz, sajt, méz, sajt, méz...

Méz, sajt, méz, sajt, méz, sajt...

Ettünk csülköt...

és főtt sonkát reszelt tormával, borgonyasalátával.

Ezek után desszertre már nem volt kapacitásunk, de egy pohár Ramandolo azért még lecsúszott.

Udine
Piazza Libertà
2008. szeptember 18.

5 commenti:

nyanyus ha detto...

Nagyon szemléletes jó összefoglalót adtál a gasztró eseményről.Elidőztem volna szívesen a sajtok borok és hát szeletelőnél.Fantasztikus lehet ott sétálni nézelődni eszegetni és mindezt leöbliteni egy kis fínom borral

Anonymous ha detto...

Hűűűűűűűűűűűű ezek a képek!!
Én kiegyeznék csak a sonkával, a szeletelőröl lemondok. Majd csak elnyiszálnám valahogy!!
Üdv.Marcsi

Senior ha detto...

Csodásak a képek,ezek láttán szinte ott éreztem magam...biztos,hogy semmit nem hagytam volna ki a kóstolásból,nagyon vonzóak az ételek,italok.

Gabah ha detto...

Marcsi, megegyeztünk. Tied a sonka, enyém a szeletelő :-))))))

Gabah ha detto...

Köszönöm, lányok. Remélem, egyszer eljöttök majd, aztán kóstolgatunk együtt...;-)