giovedì 29 luglio 2010

Sáfrányos-lilahagymás tojáskrém

A kerti mulatság menüjének egyik mellékszereplője, nem mellékes retro beütéssel ill. sikerrel.
Sáfrányos-lilahagymás tojáskrém
Hozzávalók: 5 tojás, 5 ek. tejföl, 5 ek. natúr joghurt, 2 ek. majonéz, fél citrom leve, egy csipetnyi sáfrány, egy kis csokor friss korianderlevél, 1 kis fej lilahagyma, só, bors
A tojásokat 10 perc alatt keményre főztem, kettőt nagylyukú reszeltőn lereszeltem, hármat nagyobb kockára vágtam, majd hozzáadtam felaprított lilahagymát és a korianderzöldet. Meglocsoltam a citromlével, sóztam, borsot tekertem rá, jól összekevertem, és kb. 20 percig állni hagytam. Csak ezután adtam hozzá a tejfölt, a joghurtot, a majonézt és a sáfrányt, végül az egészet néhány órára hűtőbe raktam, hogy az ízek összeérjenek.

Nessun commento: