martedì 12 agosto 2008

Ééééén...???

Ezúton is köszönöm Citromfűnek, hogy rám gondolt, bár nem hinném, hogy efféle díjakra méltó lennék, de ha már megkaptam, örömmel teljesítem a vele járó kötelességeket:
- kiteszem a logót a blogomba
- belinkelem azt, akitől a díjat kaptam
- megnevezek 5 további blogot, azaz díjazottat
- belinkelem ezeket a blogokat
- értesítem őket a díjról

A díjazottjaim:

Mamma és Eszter, a két örök példakép. Őket a kreativitásukon túl igazi professzionistáknak tartom! Sokszor tátott szájjal olvasom a bejegyzéseiket, hátha valamelyik fotón lévő étel közben a számba repül...

Gabriella, aki nemrég kezdte magyar nyelvű blogját, de máris nagyszerű recepteket találok nála!

Citromfűnek a Kerekerdő ötletéért, és a Lányoknak a sok-sok kedvességért!

Dolce Vitának a vitathatatlanul kreatív fotóiért.

Végül de nem utolsó sorban Beatbullnak nem csak a halas receptjeiért.

4 commenti:

Beatbull ha detto...

köszi szépen ;)

Gabah ha detto...

Igazán nincs mit, megérdemled! :-)

Mamma ha detto...

Nahát, Gabah, köszönöm szépen, igazán jólesik!:-)
Ezennel át is vettem a díjat:-))

Gabah ha detto...

Igazán nincs mit! Ami jár, az jár! :-)