lunedì 6 dicembre 2010

menza Piazza 49. hét

december 5. vasárnap
minestrone
brasato al barolo
krumplipüré
december 6. hétfő
tejszínes-sonkás fusilli
brasato + krumplipüré maradék
december 7. kedd
rizottó vénuszkagylóval
rántott tőkehal
zellerpüré
zöldsaláta
december 8. szerda
nem itthon eszünk
december 8. csütörtök
gombaleves
virsli
savanyú karórépa saláta (egyenesen Ausztriából a virslivel együtt, és Ember még azt hitte, hogy a karórépa valami friulán találmány :-)
december 9. péntek
paradicsomos-ricottás-soksajtos fusilli lunghi
rakott krumpli
bonet
december 10. szombat
fokhagyma krémleves
majoránnás csirkemáj
scarola-édeskömény-rucola-narancs saláta

ötletek még a hétre:
1.
fusilli tökkel és provolone sajttal
anelletti gombával, tojással és speckkel
szárd fregula sáfrányos sertésraguval (ha kapok fregula tésztát a környéken; ha nem, akkor vagy összedobok egy gyors reszelt tésztát, esetleg nokedlit vagy pedig kuszkusszal készítem) kb. két hete készülök erre a sáfrányos fregulára, de nem kapotam még hozzá tésztát; nem baj, nem veszem le a menüről, mindenképp szeretném elkészíteni!
2.
sült kecskesajt
sajtos sült tökgombóc
3.
gyömbéres-narancsos édeskömény-káposzta saláta
párolt brokkoli
franciasaláta
4.
mogyorótorta a Gasztrotippről, amit a múltkor nem sütöttem meg
illő lenne legalább egy karácsonyi kekszet megsütni, egy mézeskalács házikót összeállítani, és néhány mézest megírókázni

2 commenti:

Mamma ha detto...

Ugye mondtam, hogy milyen jók a menüterveid! Ne hagyd abba, merítettem már belőlük!:))
Mondom, fregulát is hetek óta tervezek, nekem van pár csomaggal itthon :)), csak nem jutottam még hozzá. Ebből is karácsony lesz ... :)

Gabah ha detto...

Ugye!? :-)))
A szilveszteri menüvel bezárólag egy időre felfüggesztem a menüírást.
A fregulás receptet lehet, hogy én is elteszem valami ünnepi alkalomra, mondjuk Szilveszterre. Jó lesz egy kis friss malachússal elkészítve...