giovedì 28 ottobre 2010

menza Piazza 42. hét, 2010.

Menza Piazza
Szeptember 28-tól.
Kaptam néhány visszajelzést, ti. hogy sokaknak segít a napi menü összeállításában az, ha olvassák a mienket.
Íme.
Tessék, tessék. Lehet szemelgetni...
Vigyétek, vegyétek, egyétek! ;-)


október 16. szombat
lilahagymás-tonhalas penne lisce
paradicsomos-kapribogyós tőkehal filé (néhány Picadilly paradicsomot felkockáztam, egy evőkanálnyi kapribogyót és egy csokor petrezselymet felaprítottam, a paradicsom édességétől függőben mehet bele egy láthatatlanná végott aprócska salotta is, az egészet összekevertem fél citrom levével egy kevés olívaolajjal, a felét egy tepsibe kanalaztam, megszórtam zsemlemorzsával, ráfektettem a tőkehal filét, beborítottam a paradicsomos keverék másik felével, erre is zsemlemorzsát szórtam, és 180 fokon készre sütöttem)
párolt spenót
október 17. vasárnap
(Ember anyukájánál) paradicsomos-gombás tagliatelle
marhapörkölt vele főtt krumplival
párolt gomba 
itthon még 
őszi süti Kriszta rceptje alapján
spagetti friss túróval, paradicsommal, bazsalikommal és egy kevés füstölt scamorzával
főtt és nyers sonka San Danieléből, sajtok, grissini
ecetes céklasaláta
október 19. kedd
minestrone
burrata
zsályvajas knédli
zöldsaláta
október 20. szerda
sütőtökös-füstölt sonkás-ricottás mini tortiglioni
grillezett csirkemell
vajban sült sárgarépa
október 21. csütörtök
húsleves
főtt hús házi ecetes tormával
levesben főtt zöldségek
aki nem szereti a főtt húst (Ember) ehet elfekvő sajtokat, szalámikat ;-)
október 22. péntek
spaghetti alla carbonara
nagy vegyes saláta
rumos-szilvás-mascarponés crostata

Nessun commento: