venerdì 3 aprile 2009

Örömhír 2.

Már hetek óta észülök arra, hogy jó nagy feneket kerítsek enneka bejegyzésnek, és most, hogy eljött az idő, leblokkoltam.
Igen, ezért hiányoztam, ezért ment csődbe ideiglenesen az új kávéfőző projekt, ezért nem nagyon születnek mostanában tésztás receptek...
Bemutatom tehát a 13 hetes, 6,3 cm-es Mazsola Piazzát.

Ugye szép? Ember most látta először „élőben”, és amikor kijöttünk a vizsgálóból azt mondta:
„Láttad a kis csigolyáit? Olyanok, mint a rózsfüzér gyöngyöcskéi!”
Hát nem gyönyörű? Persze, elsírtam magam....mostanában ki tudja hanyadszor.
No, csak azért akartam írni erről, hogy ha véletlenül ismét hiányoznék, az nem azért van, mert uuuuutálom a blogot, hanem mert az én kis Mazsolám valami másra kényszerít. :-)
Igen, anya leszek!

36 commenti:

Lilahangya ha detto...

Hat, komolyan konnybe labadt a szemem... miota gyerekes vagyok ez mar csak ilyen! Nagyon-nagy gratula es jo gombolyodest!!! (Ja, persze a fagyigephez is! :-))

Gabah ha detto...

Háááát, most már megint az enyém is.
Köszönöm szépen! A fagyigép is biztos segít majd a pocaknövesztésben. ;-)

Staximo ha detto...

Ovviamente non capisco nulla tranne la foto :o9

Congratulazioniiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

Chef Viki ha detto...

Ismeretlenül is szívből gratulálok! Ennél nagyobb boldogság nincs is!

Boldog babavárást és jó egészséget nektek!

Gabojsza ha detto...

GRATULÁLOK!!!!!
Nagyon vigyázz magatokra!:-))))

Scamorza ha detto...

Óóó nagyon gratula Nektek! :) A fagyigép miatt IS sárga vagyok az irigységtől ;)))))

Gabah ha detto...

Oh, Simo, anche tu? Che bella sorpresa! Grazie, grazie!!!! Sei molto gentile!

Anonymous ha detto...

Szívböl gratulálok,nekem is könnyek szöktek a szemembe, szép hasonlatot mondott férjed.
Nagyon sok boldogságot kívánok Nektek és Neked pedig még gyönyörüséges várandóságot!
alchri

Lekvároskukta ha detto...

Kedves Gabah, tiszta szívből gratulálok és nagyon jó egészséget kívánok nektek :))

Fűszeres Eszter ha detto...

Nagyon sok boldogságot kívánok! És nagyon szép gyerek! ;-)
Gratulálok!

Gabah ha detto...

Gabojsza, Viki, Lekvàroskukta, Alchri, én, én, én, nem is tudom, mit mondjak...
Köszönünk szépen minden jókívánságot, és ígérem, vigyázni fogunk magunkra, és ha eljön az idő, sokat sündörgünk majd sokat sündörgünk a konyhában. ;-)

Gabah ha detto...

Köszönöm, Eszter! Ugye? Én is rögtön láttam! :-))))

Gabah ha detto...

Scamorza, Neked is mille grazie!
A fagyigép terméséből tudok neked adni! :-)

Juhász Andrea ha detto...

Gratulálok! Csodaszép törpi szörpi :)

SZINTIA ha detto...

Szívből gratulálok a Kis Pocaklakódhoz!
Jó egészséget Nektek!

Szintia

Bombadil Toma ha detto...

gratulálok, és sok boldogságot kívánok hozzá! :))

Mamma ha detto...

:- )))))
Ó, micsoda gyönyörű hír !!:))
Szívből gratulálok, kényeztesd magatokat, szerintem ebben még a gömbölyödés is örömteli lesz!
Pláne mascarponefagyival!!! :)))
(Ha rácsorgatsz egy kis balzsamecetet, úgy is isteni!)

Hobbiszakács ha detto...

Gratulálok! Ez igen!

:-)

U.I. A kép nagyszerűen átjött, de a recept kimaradt a posztból...

:-))))

fakanal ha detto...

Nagyon örülök, és meleg szívvel gratulálok nektek:)

Gasztromami ha detto...

Szia Gabah!

Akkor ezentúl üdv a gasztromamák csapatában :-))

Gasztromami

Gabah ha detto...

Hűűűű, mennyien írtatok! Szivből köszönöm mindannyiótoknak a kedves szavakat!

Mamma, crema di balsamico megy majd rá! Már benn csücsül a hűtőben. ;-)

Hobbiszakács, a recept nem egyszerű! Egyébként meg nem árulom el! ;-) Szupertitkos! :-)))

Jééé, tényleg, gasztroanyuka leszek! :-)

Cukroskata ha detto...

Gratulálok, vigyázz magatokra. Már most gyönyörű baba :-)

Doctor Pepper ha detto...

De jóó!! Gratulálok nektek!!

Palócprovence ha detto...

Gratulálok én is! :))) Amikor néhány hete a "lógásodat" magyaráztad, erre gyanakodtam...
Már most csodaszép baba!:))

Vesta ha detto...

Gratulálok szintén, és boldog babavárási időszakot kívánok!!

marcsi ha detto...

Gabah Anyuka!!!!
Gratulálok a kis Mazsolához!!!!!

krókusz ha detto...

Gratulálok!!! Nagyon sok boldogságot a babához, szép várandósságot Neked! (én is kicsit irigyellek, de én kizárólag csak a piciért... na de elég a panaszokból. :-))) )

Makka ha detto...

Gratulálok a gasztroanyukának és a költői vénájú férjének a kis Mazsolához!
Jó látni az őszinte és határtalan örömödet.:)

Már előre látom, ha hiányzol, éppen fagyit kutyulsz...:)

citromfű ha detto...

Én is gratulálok :)) Mindig jó látni a képeket Mazsoláról:)
Várjuk a további képeket és beszámolókat Mazsoláról!

nemisbéka ha detto...

Nagy gratula nektek! :)

moes ha detto...

Gratulálok :) Szép fotó :))

lorien ha detto...

Ez nagyszerű hír, gratulálok!

Jucy ha detto...

Gratula :)

Gabah ha detto...

Szívből köszönjük mindenkinek a kedves szavakat!
Nagyon megható végigolvasni ezeket a szeretettel teli kommenteket.
Köszönöm még egyszer mindenkinek!!!!

citromfű ha detto...

Boldog ünnepeket nektek!

Gabah ha detto...

Így utólag is nagyon szépen köszönöm!