venerdì 21 ottobre 2011

menza Piazza 42. hét

hétfő
spagetti sárga körteparadicsom-szószban párolt vörösmárnával (így kell ezt egyáltalán leírni?)
marinált bivalymozzarella
paradicsomsaláta
almatorta (legalább tízsszer készíettem már, ezért is választottam bölcsis szülinapi tortának, erre most nem jött fel szépen, és nem is 50, hanem majdnem 60 percig sütöttem...ez mindig így van, ha valamit valahová vinni kell, az sosem úgy sikerül, mintha az ember magának készítené...)
kedd
sütőtökös gnocchi füstölt ricottával
pecorino-gránátalma-lilahagyma saláta friss zöldfűszerekkel
m&m's csokigolyós torta Vikitől
szerda
spaghetti all'aglio, olio e peperoncino (lassan minden héten főzni kell! x-)
laskagombás-rozmaringos sült csirkecomb
grillezett padlizsán
csütörtök
farfalle gorgonzolás sütőtökszósszal
csirkecomb maradék
főtt krumpli
péntek
hal
szombat
hal
vasárnap
hal
és három hét szünet a menza Piazzán
Mandi!

2 commenti:

Vica ha detto...

Az alma tortád isteni,többször készitettem.
Az aglio,olio...szóval az van minden héten,egyszerüen imádjuk de nem csak mi hanem minden ide látogató hazánk fia.
3 hét????Eltiltás alatt leszel?

Gabah ha detto...

Ó, tényleg? Ennek igazán örülök! Egyébként tényleg, szinte elronthatatlan. (Végül most is finom lett, csak nem jött fel olyan szépen, mint ahogy általában szokott.)
Apropó, aglio-olio...tegnap is készítettünk :-))) Az egyik barátom mindig azt kér, amikor hazamegyünk. Annyira egyszerű, és mégis akkora sikere van mindenhol!
Nem, nem eltiltás. Munka. De készültem előre. Receptek lesznek, csak nem tudom, hogy a menzára lesz-e időm...